sommarlov

hihi idag hade vi skolavslutning, fett skönt. jag började halv 9 för vi i musiken skulle sjunga för hela skolan så vi var tvugna att komma före och träna. uppträdandet gick bra :p efter det delade rektorn ut lite priset till olika duktiga personer, en i våran klass fick pris för bra närvaro, christian min brur :D sen gick vi till klassrummet och åt glass och fick bedröm för att vara tidernas bästa och roligaste klass. gulligt :$ men det är vi faktikst, älskar min klass! när vi hade slutat dagen sa alla hejdå och åkte hem. fast vissa kommer tillbaka på måndag och tisdag för att göra klart saker, en av dom är jag (a). ikväll ska jag och sanna festa och hitta på nått kul med några homies, det blir fest antagligen. då ska vi fira att jag har sommarlov :D när jag kom hem idag så hade mamma köpte blommor och ett par söta örhängen till mig, fett söt! men nu ska jag vila lite för sov typ ba 2 timmar i natt sen ska jag duscha, äta och fixa mig till kvällen.
Ha ett bra sommar lov. PEEEEEEEAACE!

Jag & min älskade mattelärare zeidon:


Jag & min älskade klasskompisar:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0