stress..

heeej alla. gud vad jag är trött :/ men inte så konstigt har jobbat hela dan från 11 till 7 och det var den stressigaste dagen på länge sa dom som har jobbat där några år. det va helt kaos, köerna va ändå ut :O ouf va jobbigt det var, men det gick bra ändå. efter lunchrasten var det ganska lugnt så då var det ba skönt, fick gå hem en timme tidigare också. träffade sanna en stund när jag va påväg hem och nu har jag precis börjat plugga och jag vill redan ge upp, men nej! jag måste göra klart några saker imorgon och på tisdag och sen får jag mitt sommarlov och då ska jag och sanna fira! :D har 3 saker kvar att göra i skolan, har gjort klart ett nu så har 2 saker kvar att göra nu. :( aja, måste bita ihop nu och fortsätta pluggish. ha en skön kväll :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0