strong

godmorgon! har precis ätit frukost :) mums! nu sitter jag bara och chillar, det behöver jag. har stressat så jävla mkt dom senaste dagarna, nu behöver jag vila. igår va jag och sanna i flempan ett tag och chillade med några homies. det va fett kallt men det va najs iaf, för dom är så jävla roliga. dom haka upp sig på ordet strong bara för att sanna ska sluta röka och då sa dom att hon skulle va det. haha fett sköna :p vi tog sista tåget hem halv 1 till medis och där åt vi, sen såg vi att sista tuben hade gått så vi fick vänta på bussen i typ 30 min och sen åka till gullmars och byta till farsta strands bussen. ouf va jobbigt det va! när vi kom hem somnade vi direkt :p sanna gick iväg imorse för att träffa en kompis och jag ska stanna hemma och chilla bara tror jag, eller så ska jag förbi nån bank och sätta in lite pengar på mitt konto. sanna kommer tillbaka till mig typ vid 5, 6 så vi får se vad vi hittar på då. ba softish tror jag :) puss & kram

haha fulaste bilden när vi sjöng på avslutningen:

Kommentarer
Postat av: Lina

vad skönt med sommarlov :) hehe fin blogg gumman :D

2009-06-09 @ 16:02:08
Postat av: martina

ah verkligen :) tack babe <3

2009-06-10 @ 20:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0