tired

vad händish? ;)
själv har jag nyss kommit ut från en skön dusch. sov hos sanna inatt och fick gå upp vid halv 6 idag för jag började kl 7 på jobbet, fyfan va jobbigt det var.. jag körde frukostpass och det var min första gång så fatta typ nada. men det gick väll sisådär. fick gå hem tidigare iaf så det var skönt, då gick jag direkt till sanna och sen dess har vi ba chillat och garvat åt våra tråkiga själv som vanligt :p nu ska jag va ett tag hemma och fixa lite saker, sen ska jag och sannas träffas och ta en promenad om det slutar regna annars ska vi iaf träffas och säga hejdå för imorgon åker hon till landet för att fira midsommar :( i gonna miss yah girl <3 själv har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska väll träffa lite kompisar och festa eller nått, annars stannar jag hemma med familjen och äter osv.. vad ska ni snuttar göra? :) kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0