Wannabe me :)

Asså ärligt nu har det gått över gränsen, jag får höra från folk hit och dit att en viss person kopierar min blogg till 100 % och det stör mig fett mycket! Idag såg jag det med egna ögon och det är nog det mest patetiska jag har sett. Okej om det är en låt, men nu har det gått till nästan alla låtar, videos, bilder, kläder och t.o.m hårklippning. Folk är fan inte dumma, man ser ju att du tar efter mig, eftersom det står tid och datum efter varje inlägg. Jag orkar inte slösa tid på det här, men när det går såhär långt så lackar jag, det är helt sjukt! Har du ingen egen fantasi och stil? Måste du gå in på min blogg för att se hur du ska se ut varje dag? Asså.. Jag säger bara, lägg ner för jag tror nog alla skrattar åt dig lika mycket som jag gör. Pinsamt säger jag bara!


DIG THIS din bitch!
Tröjan är köpt på Gina Tricot btw, om du vill köpa en likadan :)

Du får mig att känna mig som en kändis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0