äntligen helg

sitter hemma hos mickis nu, åkte med henne hem efter skolan får vi ska göra nått ikväll :) slutade 20 i 4 idag, så jävla jobbigt med 3 timmars musik.. blev helt trött :p jag och mickis lärde oss iaf några ackord på piano och gitarr, skit stolta! gick iaf bra att redovisa om låten Lloyd - life, men det blev ingen redovisning om fetma för vi hann inte, ska göra det på måndag ist. i skolan åt jag nån pyttipanna och grönsaker, ganska gott :p och mickis åt kebab med ris! det är fett kallt ute nu även fast det är sol, men hoppas det blir varmt imorgon för då ska jag och mickis chilla på bryggan i gamla stan, det är så mysigt där. ska kolla på skor också, blir nog converse :) ikväll ska vi antagligen festa, får se vart vi ska va. tror iaf att vi ska träffa souhayl och kanske chilla hos han brorsa. hoppas det blir kul! men nu orkar jag inte skriva mer, är fett trött. ska va social  mot mickis och hennes familj och mysa med henne hundar lina och arakk, så guuuulliga! massa pussar på dom. tror vi snart ska äta, hoppas det blir nått gott ;) men är inte så hungrig så ska bara ta lite. efter middagen ska vi väll börja fixa oss inför kvällen :D vi ska bli snyggast ever!

puss på alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0