bajs på killar!

asså jag lovar, jag har slutat lita på alla killar! jag drar inte alla över en gräns men fan det finns typ ingen bra och mogen kille. alla är likadana, dom ser inte vad fan man gör för dom. är så jävla trött på det här. jag är verkligen en sån som vill ha långa och seriösa förhållande och när jag verkligen gillar en kille så gör jag allt för honom, och alla säger: men killar måste kriga hit och dit och visst det ska dom fan göra också men vi tjejer ska inte behöva hålla oss i bakgrunden och inte kunna säga vad vi känner bara för att killar får luft! det är så jävla fel! jag vill inte sluta tro på kärlek för jag vet att det är det bästa som finns, jag har upplevt det men det tar så jävla långt tid att bygga upp ett förhållande och många killar pallar helt enkelt inte, dom är för svaga. jag älskar vissa av mina killkompisar, som är som mina brorsor, dom jag veeerkligen kan lita på och kan prata med om allt, t.o.m om killar och mina kärleksproblem. dom killar är värda guld, dom skulle göra allt för en tjej dom älskar, men jag ser inte dom på det sättet för det skulle förstöra hela kompisar relationen. men såna killar borde det finns mer av! ååhh blir galen, varför kan ni killar inte se vad fan vi tjejer har att ge? vi ger våra hjärtat till er, dom vi älskar och ni kastar dom som ingenting. när ska det bli ett stop på det här, när ska man kunna sluta ha bortfklaringen: men killar är som dom är.. man ska fucking inte ens behöva säga så, man ska kunna va den man är och va stolt över det, men killar gör som dom känner och skämmer ut sig på massa sett som vi tjejer sen får skit för. ni säger hela tiden: men vi killar är så blablabla.. och? du är väll en egen person men egna känslor?? stå för det! asså guld till dom killar som ger allt dom har till tjejer som dom älskar, försätt så, ni borde få pris för det! nu snackar jag inte bara om mig själv utan allmänt, jag har egna erfarenheter och mina kompisars berättelser om falska, respektlösa killar och det går för långt asså. ska man behöva haffa en 30 åring för att den ska va mogen nog? ush liksom. kärlek är det man lever för, eller ska leva för iaf.. men ingen ser vad det är och vad det har att ge. tro mig, det bästa är att va tillsammans med nån som man älskar, en bästa vän och pojkvän samtidigt, KANSKE att alla får känna den känslar nångång, lycka till! jag har känt så på riktigt en gång, och den känslan går inte att beskriva ens, det var iaf det bästa jag nånsin känt i hela mitt liv. folk borde uppskatta mer vad man gör för en.. när ska ni killar växa upp? det undrar jag.. det finns så mycket att säga om er asså, men det är inte värt det, hoppas nån fattar nångång för det här är bara patetiskt.

tjejer äger allt! PEACE

Kommentarer
Postat av: lisa

du har rätt gumman.. har d hänt ngt nytt? :/<3

2009-03-10 @ 13:14:55
URL: http://lisaagustavssons.blogg.e
Postat av: martina

tack gumman. nja, det händer väll lite små saker då och då.. men det va inte därför jag skrev det. är så jävla trött på killar <3

2009-03-10 @ 15:10:44
Postat av: Lloydipop

jag förstår dej gumman, det är inte många vissa killer man kan lita på med hela sitt hjärta...men är har för dej <3

2009-03-10 @ 22:22:33
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/
Postat av: martina

tack för att du finns lloyd och att du förstår mig!

du har helt rätt.. tack, finns för dig också <3

2009-03-11 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0