bajs

ush idag var det första dan i skolan, fyfan va boring :/ va helt död på morgonen, försov mig så jag bara hade en halv timme på mig att göra mig i ordning, men jag kom iaf i tid. va rätt chill i skolan, vi gjorde inte så mkt så luffa runt med mickis och souhayl :) MINA BEBISAR! fick massa uppgifter som skolan som vi ska göra, tex i engelskan ska vi skriva om nått som finns i ett engelsktalande land, så jag valde bob marley såklart :D sen ska vi ha nån redovisning som, nått tråkigt.. efter skolan skulle vi egentligen åka och fika, men så blev det inte för nån souhayl försvann och va fett seg så vi drog :p jag åkte till farsta för att kolla på skor, jacka eller jeans men hittade inget fint, ska kolla i stan ist! vill köpa ett par pump! imorgon börjar vi 20 i 11 så det är najs, men ska lägga mig snart och kolla på tv. imorgon har jag ingen aning om vad som händer, chillar väll med nån rolig person.längtar tills onsdag och torsdag för då ska jag va barnvakt i skogskyrkogården åt 2 små söta gullungar :D ska bli fett mysigt! menmen, lets bounce!

hörs imorgon alla fans, PUSS!

hehe, tog massa heta bilder på souhayl idag, titta och njut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0