blingbling

shieet såg nyss bilden på den nya bergochdalbanan på gröna lund, fett lääääskig :O måste åka den haha!
den här dan har också varit chill, vi gjort idag så mkt i skolan heller. kom försent och fick utskällning av min engelska lärare att jag gick på fel sätt som att det va okej att komma försent, förstog inte menmen, går jag på det sättet igen så drar han mitt studiebidrag :) idag ringde mamman åt barnen jag ska va barnvakt åt och sa att jag va välkommen imorgon hem till dig, ååh jag längtar även fast jag inte ska va där så länge :D i helgen blir det feeest med mickis och souhayl, vi ska tydligen va hos nån, röka vattenpipa, dricka och så, låter najs tycker jag ;) lördag kanske det också blir fest men det vet jag inte än.. sen blir det väll bio eller nått på söndag. snart måste jag söka jobb asså, det är knaaas! ska ta med nån kompis nån dag och åka runt överallt och lämna cvn, nu är det allvar. kanske ska träffa sanna en liten stund sen, hoppas det iaf :) va ett tag sen, eller ah några dar.. men är fett seg, orkar inte skriva mer. byebye suckers! PUSS






min lilla mickis, älskar dig hjärtat! har så kul med dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0