BUSTED! eller inte..

haha omg! idag var jag och mickis och kollade runt i globen och där köpte jag en hårfärg, ett par string och strumpbyxor och efter åker vi till cubus i farsta och på nått konstigt sätt så piper det när jag går ut därifrån och dom stoppar mig såklart och ringer dit en civilare och han börjar snacka med mig ba: lägg fram allt du har tagit blablabla.. jag ba: men jag har inte tagit nått jag har köpt hårfärgen på h&m i globen för typ 1 timme sen.. han ba: kolla kamrerna och se ifall hon tog det och dom kollade och vi fick stå och vänta fett länge och sen säger dom ba nej hon finns inte med på kameran och då gav han tillbaka hårfärgen och lät oss gå.. asså shiet, fett synd! blev nojjig där asså även fast jag inte hade tagit den :p damn jag skakar fortfarande.. men jag antar att jag ser lite krimenel ut (a) menmen nu sitter jag hemma hos mig med mickis, vi kom precis hit. ska väll äta nått snart och göra kaffe, muuuuuuuuums! båda vi har varit fett trötta idag så dagen har varit seg och tråkig :/ fast det var kul i skolan när vi tog massa närbilder på souhayl som blev helt knas och sen satte ihop alla till en video med bakgrundsmusik till, ojojoj va rolig den va, vi garva ihjäl oss :D har varit paain att gå också, hade mina nya converse och fick värsta skavsåran plus en tung väska och ont i ryggen samtidigt som mickis hade tun väska och varm jacka.. haha vi gick och klaga hela tiden, så jävla typsikt oss :p i veckan ska jag nog gå runt och dela ut lite cv:n, behöver jobb nu asså.. det är knas! nu ska jag va social mot mickis, pusspuss!


här har vi ollonhuvvet souhayl:



mina och mickis skor. sa ju att vi hade tråkigt:

Kommentarer
Postat av: anonym

ta bort bilden!!! :) o va menaru me att bilderna blev knas :)

2009-03-30 @ 20:13:40
Postat av: Anonym

Hhah naaw va synd martina:P!

2009-03-30 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0