Dangerous

hej alla :) har precis duschar, fett skönt det var. den här dagen har varit jobbig och tråkig.. för det första va inte mickis i skolan :( och för det andra var det bara allmänt boring, vi gjorde typ ingenting i skolan, men det va ganska kul på idrotten för då körde vi boxning, så akta er killar ;) hähä! efter skolan mötte jag sanna i gullmars och då åkte vi hem tillsammans och chillade hos henne ett tag, satt vid datan och kollade på youtube klipp och pratade, det va najs. mickis ska komma hit sen och sova för vi ska på museum imorgon med skolan nånstans på djurgården, skönt då slipper man skolan ett tag fast vi ska ju tillbaka sen men ändå. hihi har min nya hårfärg framför mig, mörkblont, är fett sugen på att färga nu men jag pallar inte. min nya look ska bli ljusbrunt hår med blonda slingor, fint till sommarn sådär satt det kan bli solblekt också :) nu är det bara 3 dagar kvar i skolan sen är det påsklov, hoppas man får nått stort påskägg på påsken då (a) .. jaja, nu ska jag fixa lite saker och måla naglarna innan mickis kommer för då ska jag krama om henne!!

puss på er nötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0