haha galen kväll igår!

asså är helt död nu, kom nyss hem efter en lång natt! det började med att jag mötte mickis i rådmansgatan och sen mötte vi souhayl, onur och moktar och gick till deras kompis som va 28 år. hemma hos han drack vi fett mkt för han bjöd. det var en riktigt fin lägenhet med höögt tak. vi chillade, lyssna på musik, drack och rökte vattenpipa det va roligt förutom att 28 åringen höll på som fan och klängde! han ville pussa min piercing och grejer så vi pallade inte stanna kvar. vi åkte till huvsta eller vad det heter och mötte upp rhick och gick hem till hans kompis "arthur" och chillade med några och rökte lite vattenpipa. haha ouf ni skulle ha sett när jag och mickis skulle ta oss dit, det va knas! vi hittade typ inte ens till tunnelbanan, vi ba: ey vi går bara rakt fram! men tillslut hittade vi och det roligaste va när vi skulle kissa i en hiss, sen åkte upp och ner och varje gång dörrarna öppnades fick vi vända oss så att man inte såg våra söta rumpor. haha! men på nått sätt, vet inte hur, kom vi fram :p stannade där över natten och är fett glad nu när jag har fått träffa rhick :D haha och mickis decka som vanligt! vakna av att jag va fett kissnödig och varm, höll på att dö! så jag och mickis gick upp och väntade på att blondie skulle bli klar på toan, sen gick vi in där och gjorde det vi skulle och sen väckte vi alla. fick lite kebab också, så jäääävla gott :D efter vi hade chillat ett tag åkte vi hem och nu mår jag inte så bra kan jag säga. ska snart äta och duscha och sen ska jag åka hem till rhick. vi ska äta pizza, kolla på film och chilla bara :) längtar!
haha bästa igår på musiken i skolan, jag, emma, stephie och therese gjorde bästa låten! stephie spelade trummor och vi andra sjöng, snooooooooooooooooooooooooooooooooooooopp, drop it like it's hot!!!!! hahahahaha

puss & kram





Kommentarer
Postat av: Anonym

huvudsta lilla gumman. det är ju fan där jag bor, varför ringde ni inte mig fööööör? :D och, är du säker på att han hette artur och inte art? :p

2009-03-16 @ 19:55:21
Postat av: martina

haha okej! är det så, vem är du då? :p

art, men jag kallar han för arthur.

2009-03-16 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0