:)

haha skönaste dan idag! började 20 i 11 med engelska, vi började med egna uppsatser inför nationella och jag ska skriva om minnen från en bra sommar, ska skriva om sommaren 2008, då hände det fett mycket saker. hade en sommar-kärlek, fick moppe, gjorda massa mysiga och roliga saker tillsammans med kompisar och det bästa av allt, va med sandra i turkiet. på lunchen åt jag och mickis nyttig mat eftersom vi har kommit överrens om att vi bara ska äta nyttigt nu. hon åt kyckling och ris och jag åt biff och ris och sen tog vi en tallrik med maaaassa olika grönsaker, majs, sallad, morötter, pizzasallad, gurka och massa annat, det va skitgott! så duktiga ska vi va från och med nu (a). sista lektionen hade vi gympa och jag va fett taggad, efter som det är bra att motionera om man äter nyttigt så man går ner i vikt. och vi hade fett kul på gympan, va länge sen asså. först gjorde vi danskull så om man blev kullad skulle man dansa sen skulle nån ställa sig framför och dansa likadant, sen va vi i grupper och jag va med mickis, christian och ossian. alla grupper skulle hitta på 4 danssteg var och våra ägde, haha skönste, ni skulle bara ha sett! och ousman du va riktigt sexig måste jag säga, hahahahah! efter det körde vi ambulanskull och sist land, skepp och hav. när vi slutde åkte mickis och träna och jag åkte hem. märkte att det va fett fint väder, vill va ute fan. ska haffa nån som vill gå ut :) åååh jag älskar solen! imorgon ska jag va barnvakt halv 5 i skogkyrkogåren igen, ska va roligt. kanske kan äta lite mer mango sorbet som jag gjorde förra gången, har aldrig ätit nån godare glass :p får se hur länge jag blir kvar där. mickis kanske kommer över och sova hos mig ikväll, då ska vi chilla och plugga lite. HOPPAS! :D har forfarande inte lagt upp videon från i fredags för rhick är så jävla seg, han ska lägga upp den på youtube först och sen ge mig koden, så jag får väll vänta ett år till :) ne ba skoja gubben <3 men lägger upp den så snabbt som möjligt, för den måste ni se/höra.
haha roligaste på en lektion idag, therese våran lärare frågade: tycker ni att våran skolbyggnad är fin? och alla sa NEJ! samtidigt. haha jag, mickis och ossian garva ihjäl oss. lät som värsta kören :p

puss på alla sötnosar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG feett läässkiigt:S..gjorde exakt samma saker idag i gymnan som er, fatän jag går i en hellt annan skola!

2009-03-17 @ 18:04:12
Postat av: Anonym

haha ne omg, fett scary :D

2009-03-17 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0