godmorgon bloggen

vaknade ganska tidigt idag, kl 11 :D stolt! gick upp och satte mig lite vid datan sen gick jag ner och åt frukost. nu har jag satt på the voice på högsta volym och ska snart sminka mig. det är så jävla tråkigt att vara hemma, tänkte gå till skolan men jag pallade inte. ska möta annelie i s:t eriksplan vid halv 5, 5 tiden för hon kanske ska köpa min jacka. sen får jag se vad som händer, orkar inte sitta hemma så träffar väll någon rolig :) ikväll måste jag fortsätt plugga med mitt reggae arbete, måste bli klar så jag kan träna in allt och kunna det utantill. hoppas det går bra asså, är fett nervös! den här veckan har gått fett segt, men det är väll bara för jag är sjuk, nu längtar jag bara till helgen, PARTY IN THE HOUSE på fredag! ska sminka mig nu, hörs sen! puss på er <3




Tips: Maxfactor mascara, false lash effect.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är det fest:)?

2009-03-11 @ 17:44:48
Postat av: martina

vet inte riktigt än vart vi ska, har några att välja på :) vem är det som undrar?

2009-03-11 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0