godmorgon! studiedag idag ;D

hej sötnosar!

vaknade kl 10 imorse och gick direkt och duscha, kom precis ut ur duschan, fifan va skönt det va :) studiedag idag som sagt! ska träffa mickis i stan och sitta på bryggan i gamla stan och steeeka i solen och sen gå runt och kolla i stan. ska föna håret nu sen sätta på mig min fina nya bh och såklart resten av kläderna och sen fixa mig. mamma håller på att göra frukost nu, va länge sen jag åt frukost hemma med henne, känns som jag är barn på nytt när jag väl gör det. ska bli mysigt :) kaffe blire, spikat! har typ blivit beroende av det (a) aja.. jag skriver senare! pusshej

haha måste ba visa en bild när jag va blond! kollar hur mycket det har förändrats:

då:


nu:


vilket passar bäst?
jag tycker iaf brunt är min färg eftersom jag har mörka ögon och så :)

Kommentarer
Postat av: ELLIE ;)))

BLOND! gud vad du va snygg i det..... miao

2009-03-26 @ 18:21:26
URL: http://amely.blogg.se/
Postat av: martina

haha tycker du!?

tack :) <3

2009-03-26 @ 18:26:28
Postat av: LISA

brunt bebis

2009-03-26 @ 19:49:11
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neee bruneeett:), tummen upp:)

2009-03-26 @ 20:02:32
Postat av: martina

hehe håller med, brunt ska jag ha :) <3

2009-03-26 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0