gokväll fuckers

hej igen! haha jag somnade direkt när jag la mig i sängen förut, sov 2 timmar typ, helt död :p tror jag behövde det asså. brukar inte kunna sova mitt på kvällen så jag va fett förvirrad när jag vaknade. har precis kollar på tv med mamma och stefan och åt 2 mackor och en kopp kaffe, gottgott! är fortfarande trött men blev lite rastlös nu :p ska typ duscha, städa mitt rum och så. mickis kanske skulle komma hit sen, då ska vi kolla på film och äta godis och sånt och sen sover hon hos mig. hoppas! glömde berätta i förra inlägget om en film vi såg i skolan idag, fyfan va hemskt den va :( grät som fan i vissa scener. det handlade om gangsta ligor i rio de janeiro som mördade alla, barn, kvinnor, alla! och dom stal från affärer och folk som hade pengar. allt va kaos där! i en scen så blir en litenliten kille skjuten i foten utan anledning och det gjorde så jävla ont i mig att se när han ba skrek och grät av lidande, då kom tårarna. tänkte gå ut från klassrummer för jag klarar inte av sånt där och plus att det är en verklighetsbaserad film.. hemskt asså :/ barnen tog efter som äldre och tillslut tog barnen över. jaja :/ nu fick jag iaf reda på att mickis kommer hit :D JIPPIE! <3 vi ska ha så mysigt! som alltid :) imorgon vet jag inte vad som händer, vi får se. ska gå och duscha nu och så, cyaa :D

pussar


längtar tills jag också få ligga på stranden utomland i sommar, fyfan va najs!



jag och sandra i turkiet i somras, underbart! i sommar ska vi också iväg nånstans, läängtar!

Kommentarer
Postat av: din sandra förevigt.

älskar dig martin. turkiet 08 med dig var underbart! aldrig haft så jävla kul som vi hade älskling.. och i sommar ska du och jag bara bort till drömmarna igen! och jag längtar verkligen.. du var den första jag åkt utomlands med ensam, och det är ett minne tills jag dör! jag älskar dig så obeskrivligt mkt! ord går aldrig att beskriva min kärlek till dig martina!!! <3<3<3 du är min älskade syster forever!

2009-03-25 @ 22:34:52
Postat av: martina

haha har du glömt vad jag heter? :O skoja älskling!

jag håller med gumman, bästa redan ever. vi hade så jävla kul, glömmer det inte. ja det ska vi och vi ska ha lika kul då fast roligare :D du fattar inte hur mkt jag längtar. 2 veckor borta med bara min sandra, kan inte bli bättre <3 jag älskar dig mest baby, finns inte ord. du har mitt hjärta och jag ditt. står alltid vid din sida, nu och föralltid <333333

2009-03-25 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0