haha knashelg

alåå sötisar!
kom nyss hem. har varit en lugnt helg, har inte festat nånting på 2 veckor :O daamn! har chillat med rhick hela helgen, bara tagit det lugnt, kollat på film, gamat och sånt. i fredags var jag och mamma på utvecklingssamtal i skolan, det gick jättebra. efter det åkte jag på jobbintervju i st:eriksplan... vi ska inte prata om hur det gick :p kan bara säga såhär, prata inte om att du vill jobba med barn när ska söker jobb till ett telefonbolag! dom frågade vad jag ville jobba med senare och då sa jag barn såklart. "jag vill jobba på dagis och så vill jag jobba in nån fond och hjälpa barn i afrika." ni kan ju tänka er hur det gick. nooot good! menmen, får satsa på nått annat, ändå fett tråkigt o sitta och prata i telefon hela dagarna :p efter intervjun åkte jag till rhick i snöstormen. vi köpte pizza och kollade på film som vanligt. haha fett kul igår när vi skulle till ica och köpa lite cider så när vi skulle betala så frågade hon i kassan efter bådas leg bara för vi va med varann men jag hade inget leg så då fick vi inte köpa och rhick ba: "ah det va ju idiotiskt, men vad ska man göra, det är ju sverige.. blablabla" sen gick han tillbaka in i affären och hon i kassan blev fett nojjig och sa till en annan kärring att han hade blivit fett lack och att hon skulle ringa vakterna, för hon trodde typ att han skulle baxa och gömde kärringen sig bakom en kassa och kollade efter rhick i affären och samtidigt pratade i tellen. när han kom tillbaka köpte han cola och dom lekte fett smarta då.. ååh vad jag garva :D på kvällen kollade vi på saw 4 eller 5, vad det nu är.. åkte hem idag vid 1 och nu äter jag godis hihi :) fett skönt, nu är det bara 1 vecka kvar tills loveeeeeet, jag längtar som fan!! ikväll kanske mickis sover här, vi får se :) saknar henne som fan <33 nu ska jag duscha och fixa massa saker och sen typ diskutera med mamma om saker jag ska göra hemma, typ städuppgifter och sen får jag pengar för det ;) goodie!

ha det bra vänner. puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0