helg

är hos mickis nu :) hon är i duschsen och jag chillar framför datan. har myst med henne 2 fett söta hundar! puss på dom! vi har ätit jättegod mat också, chicken nuggets och pommes. idag försov jag mig som vanligt till skolan, kom ganska mycket försent, menmen.. pallar inte :p har varit fett tråkigt idag, förutom att chilla med alla roliga vännerna och på musiken har vi alltid kul, men dagen va ganska seg så är trött nu.. men ikväll blir det väll fest eller nått :) finns lite altenavtiv. igår va jag med sanna efter skolan, följde med henne först så hon kunde hämta ut ett recept till en spruta sen chillade vi i farsta och jag köpte lite små saker. men nu ska jag typ börja fixa mig lite, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0