jobbintervju idag

hellu. fredag idag, fett skönt :)
ska på utvecklingssamtal med mamma kl 2 och efter ska jag till st:eriksplan på jobb intervju och sen till rhick. souhayl hade ju anmält mig till jobbet igår och jag trodde inte dom skulle ringa direkt, men dom ringde igårkväll och sa att jag skulle komma på gruppinytervju imorgon och att jag skulle ha med mig ett cv och ett foto på mig själv så jag fick springa hem till pappa och skriva ut det. hann blev klart och det blev bra :) är så jävla nervös asså, hoppas jag får jobbet! efter kanske jag och sanna ska mötas och lämna in dansansökan men jag vet inte riktigt än. nu ska jag gå och äta frukost och sen fixa mig. hörs sen!

kram


mickis i don't wanna loose u! <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

villket jobb är det? :)

2009-03-27 @ 17:15:53
Postat av: martina

det var typ telefonförsäljare :p

2009-03-28 @ 13:05:20
Postat av: Anonym

aha okej :) vad hette de alltså företaget`??

2009-03-29 @ 10:39:03
Postat av: martina

teleperformance :p

2009-03-29 @ 14:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0