lila <3 rosa

hej igen! som sagt mötte jag mickis i stan imorse och och köpte en tröja och jag några saker, ett par skor, trosor och bh. skit fina :D ska visa sen! mickis va iaf jätte söt idag med sin rosa betty boop dräkt (tröja och byxor). <3 efter stan åkte vi direkt till skolan och hade engelska först lektionen. på lunchen åt jag nått vegtariskt, typ nån risblandning och nån gryta. det va helt ok :) åt macka och sallad till det. resten av dagen va chill, sista lektionen va gympa och vi spelade basket, jag va fett aktiv asså :p vi värmde upp lite sen spelade vi match. va helt slut efter gympa och på det hade jag skavsår av mina nya skor, fick gå som ett mongo hem, skämde fett mycket.. men nu är jag hemma och jag har nyss ätit korv och makaroner. är fett glad nu för jag har typ 3 jobb på g, på burger king, telefonförsäljning typ och sen på en klädbutik. hoppas jag får nån av dom and make some moooneeey ;D pratade med souhayl om marocko resan igår och det blir nog av, det är nästan säkert iaf. han ska kolla upp hur mycket det kostar och om allt går bra. jag håller tummarna :D ska bli så jävla kul isf! GE MIG SOMMAR! sveriges väder är knas asså, imorse var det värsta solen och sen på en sekund blev det snöstorm, jag pallante med det här asså. kan det inte bara bli sommar? :( ikväll blir det väll bra chill, har inget speciellt att göra. typ gå och köpa comviq kompis för mitt har gått ut. men nu ska jag kolla på den vackra solnedgången och drömma mig bort. ha det bra sötnosar! puss

GLÖM INTE ATT DET ÄR VÅFFEL-DAGEN IMORGON, GAAAAAMA!



det jag köpte idag:


Pumps från h&m, 298 kr
BH från h&m, 79 kr
Trosor från h&m, 39 kr


söta bilder på mig och mickis som vi tog idag:





ousman hetast i min solglasögon:


jag <3 lila:





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har din kompis köpt den där betty boop dressen? :)

2009-03-24 @ 21:16:09
Postat av: Sara

hej din blogg är jätte bra :) kan inte du lägga ut lite bilder på ditt rum det skulle vara kul om man fick se hur det ser ut :) det skulle också vara kul om du skrev en lång text om dig själv och skriver allt om dig, vilka du har varit tillsammans hur ni träffades osv :) sen lite bilder från hur du såg ut förut skulle vara kul :)

2009-03-24 @ 22:45:19
Postat av: martina

min kompis har köpt dressen på h&m :)

2009-03-25 @ 16:47:47
Postat av: martina

hej, tack så mycket :)

hehe okej, varför ska jag göra det?

2009-03-25 @ 16:48:33
Postat av: Anonym

skulle vara roligt att veta lite om dig själv

2009-03-25 @ 18:20:19
Postat av: martina

hehe okej

2009-03-25 @ 21:06:17
Postat av: Nora

Jätte bra blogg :) !

söt katt haha :D <33

2009-03-25 @ 22:43:19
URL: http://norasliv.blogg.se/
Postat av: martina

tack detsamma :)

aw tack <3

2009-03-25 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0