längtar till sommaren

sho, har varit hemma från skolan idag, är sjuk som jag sa igår :/ hör typ ingenting för det blir ju så när man är förkyld, det är fett jobbigt :/ gick och la mig typ 2 igår och kom upp vid 3 idag, knas asså :p har ätit frukost, duschat, städat och rensat min 500 bilder som bara är på mig haha. antar att jag stannar hemma ikväll om jag inte träffar sanna eller nått. tror att jag ska gå till skolan imorgon, jag behöver det! nu ska jag föna mitt hår, måla naglarna och sen plugga fett, måste bli klar med redovisningen om Reggae som jag ska redovisa på fredag. det har inte gått så bra för dom andra i klassen hittilis så då ska jag försöka göra bra intryck ;) på torsdag ska jag va barnvakt igen i skogkyrkogården, längtar! sitter och tänker på vad jag ska göra i sommar, längtar som fan, pallar inte med skolan längre vill ba kunna gå upp på morgonen och lägga mig på min baksida och sola, sommarjobba, resa, festa och massa annat! ska försöka va borta från sverige/stockholm så mycket som möjligt i sommar, har pratat om att åka med sandra till turkiet eller grekland och marocko med souhayl och så tar jag med nån tjejkompis också :) ååååh bajs på vintern, nu snöar det igen, pallante asså!

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0