lördag

hej älsklingar!

är hos mickis nu, har precis dushcar fyfan va skönt det va :D känner mig så jävla fräsh nu asså. igår åkte jag och mickis till globen och va med souhayl hos hans brorsa. vi chillade där, kollade på film och så. det va egentligen meningen att vi skulle festa men  det fanns ingen dricka. souhayl och onur åkte för att fixa det, men det blev inget så vi drack några 3,5:or öl och satt och snacka med souhayls brorsa, han är så jävla trevlig. producent och allt, naaajsnaaajs ;D och dom hade en jättesöt hund, en mopps, som vi gosa med hela tiden. guuud va söt den va, ville ba äta den! en sån ska jag skaffa :) värsta men in black hunden. iaf, när klockan började bli mycket, typ 12, så åkte vi vidare för vi va fett festsugna, skulle typ på en fest i sumpan, men blev inget där heller så va på fett dåligt humör. vi åkte till tc och mötte upp några kompisar och stog och snacka med dom ett tag, sen åk vi lite på donken och mickis satt där inne typ 1 timme för  henne mob funkar inte ute.. tillslut kom vi överrens, mickis skulle till nån killkompis och sova där och jag mötte upp rhick i solna. idag skulle jag och mickis mötas vid 12 i tc och sen åkte hem till henne, fixa oss sen åkte till stan och sitta på bryggan i gamla stan, men så blev det inte för mickis mob va avstängd. tillslut fick vi tag på varann och möttes i tc och kollade efter skor till mig, men hittade inga.. sen åkte vi hem till henne, helt trötta.. åt lite och nu har vi båda duschat! ska typ plugga lite engelska och sen kolla vad som händer ikväll. holla at me om det händer nått kul :D tog massa bilder igår, jag och mickis blev så fina ;) lägga upp dom sen när jag är hemma.

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0