lyckad dag

HEJ alla glada :D igårkväll chillade jag bara hemma, pluggade klart engelskan och sen kollade jag på beck, The Parkers och mad tv. älskar dom programmen! sen somnade jag lite senare och gick upp idag halv 8 och fixa mig till skolan. mötte mickis i liljeholmen som vanlig och gick tillsammans till skolan. på andra lektionen redovisade jag, mickis och fia om fetma och det gick jättebra :D får se vad vi får för betyg. på engelskan gjorde vi klart våra noveller och jag rättade johans och jag rättade hans. han tyckte iaf att min va bra så vi får hoppas att theo också tycker det :p vi fick sluta en halv timme tidigare och då åkte jag och mickis in till stan, där köpte jag skor och lite annat fint, ska lägga upp en bild sen och visa. blev jätte nöjd iaf :) nu är jag hemma och ska typ äta eller nått snart och sen ba ta det lugnt. imorgon börjar vi 20 i 11, så jävla skönt! och så har vi gympa som är fett kul. skönt att vi bara går till onsdag.. nu är det bara den här veckan och nästa vecka kvar och sen är det lov, jag längtar som fan, ska kanske på kryssning med mickis och några andra då. hoppashoppas! skit asså sitter och lyssna på nån unge här utanför jag bor som har skrivit i typ 10 min, som att nån ska döda han eller nått.. fett irri! men blir orolig :/ hoppas inget farligt händer honom..


här är det jag köpte idag:


En lila jacka från Divided, 249 kr
Vita converse från DNA, 599 kr
Svart BH från H&M, 129 kr
Lila armband från Gina tricot, 199 kr
Silvriga stora örhängen från Gina tricot, 79 kr
Deadem från Gina tricot, 59 kr



Mian, me myself and i:




Kommentarer
Postat av: lisa

finaste baby<3

2009-03-23 @ 19:34:12
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

tack! du är finaste gumman <3

2009-03-23 @ 20:07:11
Postat av: Anonym

ngn har stttiilll:D, men skit betalade du 199 kr för ett armband?

2009-03-23 @ 21:09:47
Postat av: martina

tack :D haha ja, asså blev förälskad i dom!

2009-03-23 @ 21:45:33
Postat av: Pauline Maria

vaaacker gumman <3

2009-03-26 @ 18:55:12
Postat av: martina

tack sötnos, du med <3

2009-03-26 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0