memories never dies

hej igen! kom nyss hem typ, har varit barnvakt från halv 5 till 8 så är helt slut nu.. blev däremot lite rikare ;) inte så mkt, men det är ändå nått. blev fett glad idag när jag vaknade och såg solen, min önskan hade slagit in. kan inte leva utan solen, den får mig upp på morgonen och den gör faktiskt alla mycket gladare och socialare. tummen upp för det! började halv 3 dag, skulle ba dit och göra matteprovet, gick väll sådär, svara på alla frågor men det va svårt.. efter skolan gick jag och mickis och köpte varsin jättegod macka och sen åkte vi till stan. vi gick runt och kolla lite och drog ut på tiden så jag inte skulle komma för tidigt till barnen. va i skogskyrkogården vid halv fem hemma hos barnen. först spelade vi kort, och lilla hilda vann, så söt, hon blev helt överlycklig. hugo va sjuk så han gick och la sig i soffan och kollade på tv, så vi kom efter. vi hade jätte mysigt, alla hade täcke på sig och låg och kollade på bolibompa. senare gick vi ner till köket och åt lite mackor sen fick dom välling. efter ett tag somnade hugo på soffan så jag bar in honom i sin säng och då läste jag en bok för hilda så hon också somnade. när dom sov höll jag på att somna i soffan framför tv:n men sen kom mamman hem och då gick jag. höll på att frysa ihjäl för hade bara en tunn jacka på mig, men musiken fick mig att tänka på annat. när jag väntade på tuben i skogskyrkogården satt jag i en av trästolarna och tänkte tillbaka på gamla minnen.. det är inte lätt :/ nu är jag hemma och ska kanske plugga lite sen typ duscha. börjar halv 9 imorgon, fett jobbigt :( menmen.. efter skolan imorgon ska jag till tumba och pröva en ny jacka, hoppas den passar! längtar till helgen som fan..

Det här är dom bästa låtarna jag nånsin har hört, dom får mig att tänka tillbaka på allt som har hänt i mitt liv.. saker jag ångrar och saker jag aldrig kommer glömma som jag är stolt över. lyssna och njut, världens bästa låtar. dom säger allt <3

Young Steff - Disintegrate



 RJ Helton - Missing Me


Kommentarer
Postat av: Hanna

missing me, älskar den låten. jag misstänker att det är första kärleken va? den låten väcker massa minnen i mig med om min första kärlek iaf för den går aldrig att glömma. du kan fortfarande få tillbaka honom! ge aldrig upp hoppet kriga in till det sista, släpp aldrig taget om någon du älskar för det gjorde jag och jag ångrar det som fan..

2009-03-19 @ 17:05:48
Postat av: martina

ah den är bäst! ah precis. det har hänt så mycket, har krigat så mycket jag kan, har nästan dött framför han för att bevisa min kärlek men han har gått vidare, han har ny tjej och allt. det går aldrig :/ hur mkt jag än vill. tack för att du bryr dig, väldigt gulligt <3

2009-03-19 @ 18:45:36
Postat av: Hanna

du ska inte ge upp för den personen du älskar hur mycket du än har krigat så ska du fortfarande visa din kärlek. om du fortsätter så kommer han att förstå tillslut jag lovar dig. han kommer inse hur mycket du verkligen älskar honom om du fortsätter och då kanske han komemr till dig igen. ge inte upp! :)

2009-03-19 @ 19:22:41
Postat av: Hanna

om du ger upp så visar du att hon har vunnit!

2009-03-19 @ 19:27:04
Postat av: martina

tro mig, det finns inga chanser kvar, jag har gjort allt. asså du vet inte hur mycket skit jag har fått när jag har kontaktat han och sagt vad jag känner osv, folk har hotat mig och allting.. så jävla patetiskt. jag är inte ute efter att förstöra nått men klart jag vill kriga för den jag älskar. jag vet att du har rätt och jag håller med, jag har ju krigat för han mer än ett år nu, men han blir bara mer och mer sur. finns inget att göra :/



tack för ditt stöd <3

2009-03-19 @ 23:37:59
Postat av: Hanna

jag tycker att du ska fortsätta kriga, kriga för honom verkligen han verkar vara en bra kille om du älskar honom så mycket :) kriga och ge inte upp! han kmr inse tillsut om du fortsätter dt är väl värt det om det är en bra kille och bra killar finns det inte gott om!

2009-03-20 @ 18:58:31
Postat av: martina

okej :) jag vill.. men det går inte. får bara skit :/ har krigat och jag bangar inte på att fortsätta. jag skulle göra allt för att få honom. men det va över ett år sen vi gjorde slut och det har hänt så mycket och han och hans nya tjej älskar verkligen varann.. jag vet, de är de. han är verkligen världens bästa kille, finns ingen som han. jag lovar. <3

2009-03-21 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0