miss my girls

HEJ! sitter och skriver i min hälsodagbok som vi fick i läxa att göra. vi ska skriva om våran sömn, motion och mat i en vecka. ser ju inte så bra ut om man säger så :p har varit hemma från skolan idag också, mamma ringde nyss och sjukanmälde mig. har typ vart hemma hela veckan nu, det är så jävla tråkigt och jag saknar mina kompisar :( men imorgon ska jag till skolan för jag ska ju göra redovisning då som jag har tjatat om hela veckan.. igår blev den iaf klar så idag måste jag läsa på allt och kunna det utantill. haha drömde t.o.m att jag gjorde redovisningn och att det gick fett bra, hoppas det går lika bra i verkligheten. vaknade hyffsat bra tid idag, 12 ungefär. ska fixa mig lite nu sen typ äta nått för jag ska va barnvakt sen vid halv 6 så måste göra mig klar i tid så jag slipper stressa för det är det värsta jag vet :p men det ska bli mysigt att va barnvakt, det är bara o messa mig ifall det är nått :) saknar verkligen min mickis, känns som det va flera veckor sen vi träffades, hon ligger också hemma och är sjuk :/ krya på dig baby! ska typ träffa sanna en stund efter jag har varit barnvakt så det är ju bra. längar som fan till helgen nu, ska göra massa roliga saker :)

pusspuss

hm.. mamma har köpt ett skitbra hårspray, asså jag lovar! den är fett bra. :D klippoteket hair spray!
finns väll att köpa lite överallt, men har sett den på h&m iaf.


haha, dagen oufit! lite mysigt men ändå snygg sådär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0