ny dag, ny jacka!

hellu alla läsare! kom hem för nån timme sen då åt jag tacos, det va fett gott! började halv 9 idag, är helt död på mornarna när vi börjar så tidigt, men idag kom jag upp iaf. dagen har varit rätt chill, jag och mickis jobbade som fan med det nya kapitlet i matten och nu ligger vi först ;) vi är bäst tillsammans! du gör min dag, utan dig skulle jag bajsa på skolan och allt annat. och sen fick vi reda på att vi fick g på vårat förra matteprov så är fett glad nu :D börjar gå bra i matten. på lunchen åt jag lite pannkakor sen pasta med nån köttfärsröra med grönsaker sen delade jag och mickis på en tallrik med bara grönsaker, så jävla gott :D efter skolan åkte jag och mickis till tumba för att köpa en jacka till mig och den va jättefin, en skinnjacka var det. fick pengar av pappa idag också så ska köpa ett par converse nåndag :) påväg till tumba satt på vi tåget, lyssna på musik tillsammans och åt macka, smoothie och babymorötter, haha! efter vi hade varit i tumba åkte vi hem. imorgon börjar vi halv 9 igen och då ska vi ha redovisning om fetma, jag, mickis och sofia, kommer gå skit, har inte läst nånting men ska göra det ikväll. sen har vi en läxa i musiken, vi ska ta med varsin låt och spela upp för hela klassen sen berätta lite om den. ska visa Lloyd - life som jag skrev förut. haha typ bara rockare i min musikgrupp så ingen kommer typ gilla den, men jag älskar den och det kommer några andra också göra :) ska bli kul och lyssna på vad alla har tagit med sig. va så gulligt när jag kom hem, då satt mamma, pappa och mammas kille i köket och mamma sa att hon längtar efter barnbarn (a) åååh, vill ha nununu! små söta mulattbarn. min mamma kommer va helt besatt av dom :D längtar.. måste ba hitta en bra pappa först ;) imorgon efter skolan ska jag med mickis hem och sen ska vi typ hitta på nått med souhayl, typ festa tror jag, ska bli roligt. får se vart vi ska va, kanske ska va hos hans brorsa i globen :) nu ska jag duscha, tvätta mina vita skor som är fett smuttsiga, plugga och lite annat.. ha det bra alla sötnosar!

<3

sexiga simon på lektionen! SCCHHTEEK!




min älskade mickis på tåget idag, alltid lika söt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0