rolig helg

min helg har varit skit rolig, i fredags var jag med mickis hela kvällen, vi åkte hem till henne efter skolan och va där några timmar, åt gott och myste med henne hundar och familj sen senare åkte vi till tc och väntade tills vi skulle möta souhayl och när han va på väg från tensta åkte vi till globen och mötte han där för vi skulle va i hans brorsas lägenhet. ouf asså vi väntar på dom i timmar, souhayl är den segaste person jag nånsin har träffat, ville stypa honom när han tillslut kom. men iaf, jag, mickis, souhaýl och alla hans grabbar gick till lägenheten och hans brorsa va där med sina kompisar, dom satt och spela tv spel och hade kul. vi satt i souhayls rum och lyssnade på musik och drack, när ala hade blivit tipsy började folk dansa och man va lite överallt, jag hamnade med souhayls brorsa Novel och hans kompisar, satt och snacka med dom hela kvällen typ, dom va fett trevliga och roliga :p lite senare fick vissa lite för mycket sprit i sig och alla börja chilla. jag åkte typ vid 2 tiden och mickis va kvar. det slutade inte så värst bra men annars va kvällen chill :) det ska vi göra om nästa helg! igår var det villafest hemma hos en annan mickis i nacka. det var typ 30 pers där i en skitstor villa, fett najs det va! väldigt blandat folk, mest blondiner och turkar, sen var det lite kända bloggare där också, en av dom var ju jag såklart ;) festen höll på hela natten och det va riktigt kul, dansade och kaosade. jag somnade först (a) typ kl 3. medans alla andra gick o la sig typ 7, 8 :p jag va död asså och det blev ju inte bättre av att kane la sig brevid med en stor fjällräven på sig, jag höll på att ramla ut flera gånger och när jag vakna kunde jag inte andas för att det va så jävla varmt! aja :p åkte hem på förmiddagen och åt på donken med sanna, rebecca och aziz som bjöd alla :) tack! när jag kom hem somna jag med kläder och allt på en liten stund sen kom mickis till mig och jag har försök plugga men det går inte så bra. nu ska vi göra kaffe och kolla på beck! imorgon ska jag köpa en skinnjacka, hoppas den passar!

puss och kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0