Shopaholic

hej igen :D

kom nyss hem från stan. har varit där hela dan med min älskade mickis, från kl 2 till 5 typ :) vi har haft jätte mysigt, som vanligt. gick runt i solen, fast det var lite kallt, kollade i affärer och köpte lite saker. haha vi blev hungriga så vi gick och köpa godis, "nyttiga" vi har blivit va? (a) vi satt inne på lava och åt godis och värmde oss sen gick vi vidare och kollade runt. nu är jag hemma, väntar på att mamma och stefan ska komma hem med maten, ska äta tonfisksallad med pasta :D skitgott! ikväll ska jag nog bara chilla hemma, ska ju på utvecklingssamtal imorgon med mamma kl 2 i skolan. fett jobbigt :/ får se vad som säger då :$ håll tummarna för mig! grattis till rhick som nästan har fått jobb, kommer bli värsta rik snart, du vet väll att jag älskar dig? ;) HAHA! träffade först sanna en stund i tc och sen helt plötsligt bakom hörnet kom sandra och angelica, sötnosar, kul det va och träffa er :D jag och sandra ska snart kolla resa utomlands till sommar, åh va kul det ska bli. hihi la in massa nya låtar på min ipod idag som mina älsklings tjejer skickade igår. skitbra låtar, tack! <3 souhayl kanske ju ska fixa jobb åt mig så idag ska han skriva upp mig och sen får vi se om dom ringer, hoppas! är verkligen i stort behov av pengar nu innan sommarn, ska spara som fan! SKA BLI VÄRLDENS BÄSTA SOMMAR! <3
<----------------------------------  kolla jag fixa lite nytt på min sida igår, en lila ipod. fin va? :)
men ska taggish nu, hörs sen! puss på er


köpt idag:


Grå jacka från Divided, 249 kr
Jeanskjol från h&m, 298 kr
Lila väska från cubus, 249 kr
Solglasögon från åhlens city, 179 kr


Lite bilder från idag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0