sjuk..

hellu alla, har typ blivit sjuk :/ förkyld.. är helt död och har fett ont i halsen. tror att jag ska va hemma imorgon från skolan.
iaf, igår somnade jag och mickis typ halv 3 och vi hade fett svårt att komma upp idag även fast vi skulle upp typ 10, vi kom upp halv 11. vi började 20 i 1 så det va skönt, men det kändes fett onödigt för vi hade inge lektioner bara en och då skulle några redovisa så dom andra skulle bara komma dit och (ta frånvaro) som jag råka säga till joey igår så jag och mickis dog av garv, ne men ta närvaro och sen fick man gå. fast jag skulle vänta på mickis som skulle redovisa för jag skulle med henne till tandläkaren efter. när hon va klar åkte vi till råcksta och gick till henne tandläkare och henne tänder va jääättefina :D efter åkte vi till stan för jag skulle möta en tjej och köpa en skinnjacka av henne, jag köpte den men nu ångrar jag mig :( menmen, ska försöka sälja den till någon. efter det åkte jag hem till mig och mickis till sig och jag har bara chillat, mår inte så bra.. åt nyss en fett god grönsaks soppa och nu... vet jag inte :p ska försöka lägga mig tidigt idag så jag mår bättre imorgon. sanna har fått nytt jobb på BK så hon ska försöka fixa jobb åt mig där också, hoppashoppashoppas :D är fett nervös för hur min redovisning om Reggae ska gå, har det på fredag. håll tummarna för mig!

puss på alla söta


Kommentarer
Postat av: lisa

krya på dig bebis

2009-03-09 @ 22:37:59
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

tack älskling, det ska jag göra <3

2009-03-10 @ 00:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0