söndag

wazzzzup!? kom nyss hem, va och åt kebab med sanna och rebecca nyss. grovt gott!
åkte till rhick igår vid halv 5, 5 tiden så mötte han mig i solna. vi gick hem till han, chillade i hans rum och sen blev vi cook hungriga så han gick och köpte pizza, jag åt hawaii och han caprisåååååsa :D blev fett glad efter för hade inte ätit på hela dagen. samtidigt som vi åt kollade vi på en fett bra film och drack moske vin som rhick kallar det, haha riktigt import! efter vi hade ätit chillade vi bara sådär, kollade på tv och så och senare kom en skräckfilm, shiet blev ba rädd av introt asså! venne om jag såg så mkt av filmen för jag va fett trött men den va iaf scaary. vi hade iaf fett kul, satt och kollade på inspelningar från kvällen innan när vi va några stycken hemma hos arthur, fett roliga dom va. rhick leker ball som vanlig och skrattar bara åt sig själv, men det är bra det är bra ;) sov gott efter en kväll med många intressanta och roliga diskussioner. u know, i got it from my mama, i got it from my mama.. när vi vakna sa muffinsen att kl va fucking halv 4, jag ba: neeej shiet, fett sent! sen somna vi om och nästa gång vi vakna va kl tydligen halv 8. ENLIGT RHICK! då blev jag fett nojig och kollade på min mob klocka och den va bara halv 1!! stannade kvar några timmar, vi åt chips och kollade på tv. åkte hem vid 5 och när jag kom hem duschade jag och sen mötte jag sanna och rebecca. nu ska jag ta reda på hur man lägger in videos på bloggen och ifall jag hittar så kommer jag lägga ut roooligaste videon från i fredag, hahahah! kl 9 ska jag kolla på beck, har sett avsnittet men den är fett bra, u got 2 see that! :D imorgon är det skola som vanligt, börjar halv 10 så det är lugnt. byebye tjockisar <3

rhick u remeber what i said about your brother? ;) hähä skojaaar!

Finns inga videos till dom här låtarna än men måste lägga upp ifall för dom bäst. lyssna sönder på dom igår!


So high





All i really needed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0