sooool!

jag är så jävla glad nu, vaknade upp av att solen lyste in i mitt rum. så jävla bäääästbäääst! :D TACK GUD! jag hoppas att solen stannar nu och föralltid. så att inte den där snön kommer tillbaka..
gick upp kvart i 8 idag, har precis fixat klart mig, håret, sminket och kläderna. ska typ äta nånting snart. har egentligen sovmorgon men mickis va envis och ville dra med mig på stan innan för hon ska köpa en tröja, så jag sa okej. så vi ska mötas typ 10 i 10 i tc och kolla runt en stund sen åka till skolan. idag har vi gympa, måste träna hårt! vi ska typ spela basket.. efter skolan har jag ingen aning om vad som händer, vi får se.

byebye sweeties <3

jag i turkiet

Kommentarer
Postat av: Ranya

söt du är gumman :)

2009-03-26 @ 18:53:30
Postat av: martina

tack älskling :) du med <3

2009-03-26 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0