tjooohoo

godmorgon alla sötnosar! är lediga idag typ, fast vi ska till skolan halv 3 och göra matteprovet sen får vi gå.fett skönt iaf :)
hoppas jag klarar provet! efter det ska jag åka till skogskyrkogården och va barnvakt, vet inte hur länge så vi får se. sen åker jag antagligen hem och pluggar eller nått, har musikläxa, vi ska skriva om en artist och en låt som den har gjort, fett jobbigt. skriver om Lloyd - life :) älskar den låten, så jävla fin! vi hade en uppgift till idag, skulle läsa några sidor om sex och svara på 6 frågor, väldigt intressant ;) lärde mig faktiskt lite nytt.. sen måste man göra en egen fråga och besvara den så det ska jag väll göra nu så det blir klart. men vet inte vad jag ska ställa för fråga, helt trött i huvvet nu :p sen ska jag ner och äta frukost och sen fixa mig klart. möter väll mickis innnan och går tillsammans med henne som vanligt. min älskade lilla mickis <3
igår hände en sak som gjorde mig ledsen, arg och förvirrad. fattar inte att folk vill förstöra hela tiden, skaffa ett liv! asså vad är det för mening att sitta och hitta på nått bullshiet så att nån ska bli arg på en? svara på det!? men whatever, det är ju som det är. men man borde ta reda på sanningen innan man bara kastar iväg nått som betyder.
nu ska jag göra klart allt, ha det bäääst!

PUSS

Lloyd - life


Kommentarer
Postat av: lisa

finns här <3

2009-03-18 @ 14:04:24
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

tack älskling <3

2009-03-19 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0