toarulle, toarulle

hej! kom upp i tid idag, halv 8. kors i taket! men jag måste ha varit jävligt trött för har inte sett nånting på hela dan, har sett dubbelt och jag fattade fan inte varför och nu när jag kom hem hade jag 4 linser på mig :O hur fan gick det till? måste ha somnat med linserna i igår (a) coco! iaf, började halv 10 idag så mötte mickis innan i liljeholmen sen gick vi tillsammans till skolan. hade typ ingen första lektion för vissa skulle redovisa så jag följde med mickis till sjukhuset för hon hade ont i handleden, (crazy girl). hon gick en tid en timme senare och då gick vi tillbaka till skolan och åt lunch, va nått konstigt namn på dom långa köttbullarna som jag kallar för bajskorvar eller fingrar och till var det stekt potatis och bearnesås, det va inte så gott men det gick ner för jag va hungrig. efter lunchen vi gick vi tillbaka till sjukhuset och dom kollade mickis handled och det var ingen fara med den, hon behöver bara lite bandage. sen hade vi lektioner som vanligt men slutade tidigt, kl 2, så det va skönt. jag och mickis åkte till stan och kollade runt lite efter skolan, hittade massa fina saker jag vill ha/ska köpa! det som står först på listan är iaf en skinnjacka och ett par converse skor, lila eller vita. när jag åkte hem mötte jag fanny i hökis och fick tillbaka min fjällis och sen gick jag hem och åt pannkakor. är helt död, hatar måndagar :/ ser verkligen fram emot lovet som är v. 15. kommer lägga upp videon från i fredags sen, skit rolig :D alla måste se, fast man ser inte så mycket så lyssna bara. det är iaf min humor (a) .. förresten, läste idag i tidningen att dom skulle ha rättegång med det där äcklet som hade stängt in hans dotter flera år i nått rum i källaren eller vad det va. hoppas han får fängelse förevigt och att dom hugger av kuken och torterar han grovt, ouf han ska lida, det är det ända rätta!
 
nu ska jag.. ah, jag venne :p vänta på att sanna kommer till mig. pratade med henne om dans ansökningen idag och vi ska lämna in pappret med ansökningen i veckan, hoppas vi kommer in asså, vill verkligen börja dansa igen!
GET LOW ;D

jalla bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0