trööööööööööööött

asså jag är helt död, vet inte varför :/ pallar inte med nånting. har varit ganska lätt att gå upp på morgonen i 2 veckor men idag kunde jag knappt komma upp.. har varit seg hela dagen och inte fått nått gjort. menmen det är sånt som händer.
orkar inte skriva så mycket, är inte på så bra humör just nu. började halv 10 idag, tråkig dag, slutade halv 4 efter ett matte läxförhör, wow mvg! åååh såg en jätte söt mulatt bebis i skolan idag också, jag dooog. den kolla med sina puppy eyes på mig, ville ba ta den och springa hem (a) åkte hem direkt och satte på hörlurarna med högsta volym och försvann in i min egen värld ett tag. music is my drug <3 när jag kom hem åt jag middag sen har jag ba chillat framför datan. igår träffade jag sanna, det va jätte länge sen, har saknat henne så mycket! vi gick till vivo och köpte lite godis och dricka sen köpte vi comviq kompis från bådas hade gått ut. vi gick en lång promenad och pratade om allt som hade hänt och sen va vi hos henne ett tag, åt lite och bara myste. vi kom överrens om att lämna in danslappen (ansökningen) på fredag efter mitt utvecklingssamtal och sen ska vi gå runt i stan och kolla lite. är ledig imorgon, fett skönt! får se vad som händer ikväll, kanske hittar på nått eller chillar med nån annars är jag ba hemma. puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0