partyparty

hehe sitter och äter choklad nu :p fett gott! det får bli min frukost kanske.. fan vaknade sent idag också, kommer aldrig palla gå till skolan imorgon. åååhh hatar skolan :( aja, igår hade jag iaf fett kul, jag, annelie och mickis åka på fest i jordbro hemma hos christians kusse för christian skulle ha födelsedagsfest. i början var det ganska stelt och vi hade ingen dricka alls.. men va där för christians skulle så det spelade ingen roll, bara han hade kul så.. men vi va sociala med folket och fick smaka lite dricka här och där. under kvällen kom det fler och fler, kände typ alla. det var fett många som hade gått i hökarängsskolan så dom kände man ju igen :p sent på kvällen, eller natten rättare sagt, började alla slappa loss och dansa. då blev det riktiigt kul, alla stog i vardagsrummet och shake, märkte att det fanns duktiga dansare där asså, speciellt lilla kevin, christians kusse, han va 13 år och skitsöt! det roliga va att det va han som gick och mötte oss när vi skulle till festen och vi blev helt förvirrade, trodde det va kalas eller nått. men han va fett skön och gullig och tro mig han ägde på att dansa :D när mickis åkte hem stannade vi ett tag till, men dom flesta gick och festen blev ganska tråkig. senare så va alla tvugna och gå, sa hejdå till alla och åkte hem. fick åka bussen ända till gullmars sen tunnelbanan, jobbigt :/ somna direkt när jag kom hem! har ingen aning vad som händer idag, kanske ska på bio eller nått. imorgon börjar ju skolan så har fett med ångest nu.

hare bra! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0