whooo's house? MY HOUSE!

alåalå alla! <3
kom hem från en stund sen har chillat med rhick. igår va jag med mickis hemma hos henne hela dagen, vi chillade framför datan, åt kebab oh jag pluggade lite engelska. sen försökte vi hitta nått roligt att göra på kvällen men alla va fett tråkiga så jag blev fett uttråkad och ville ba sova. senare åkte mickis på fest och jag mötte rhick, vi kollade på en skit läskig skräckfilm, jag höll på att bajsa på mig :O och rhick den jävlen somna så jag fick kolla på den själv. efter filmen och daimglassen sov vi. vaknade vid 1 idag och då åt vi, jag åt nudlar och rhick åt nån ris och ägg röra, samtidigt kollade vi på whooo's house? run's house! åååh det bäst. vi har kollat på massa avsnitt nu och jag har blivit besatt, dom är mina förebilder. önskar att jag också va deras barn :( dom har alltid så kul och dom är världens sötaste familj. och nu är dom ännu sötare när dom har adopterat en liten söt unge :D har aldrig sett nått sötare. så, jag dör för dom! ska sätta på det nu förresten! idag ska jag ta det lugnt hemma har ganska mycket att göra, kollar run's house, plugga engelska och göra klart novellen om min sommar 2008, äta, duscha osv. imorgon börjar jag halv 10, de najs ;) sen slutar vi vid 2 och då ska jag nog åka och köpa skor. den här veckan kommer va fett najs för vi har går bara måndag, tisdag, onsdag, för på torsdag har vi studiedag och på fredag ska man bara på utvecklingssamtal och det tar ju typ va en halvtimme.

PÖSS

här är lite bilder från helgen:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0