5 långa timmar

shu! då man va man hemma från jobbet då, 5 långa timmar.. är så jävla trött nu, va ganska stressigt eftersom det va match idag. men det gick helt okej iaf :) lite osäker fortfarande. nu ska jag äta snart sen ska jag ta en skön dusch och senare ska jag träffa en kompis och ba chilla sådär. vad ska ni andra göra denna lördagskväll? :) ouf är så mkt med jobb och skolan nu, saknar mina kompisar så mkt :( har inte tid med nått längre. skit jobbigt! menmen snart är det lov iaf :) lite bättre. nu ska jag dra ner och äta korv med bröd ;D ha det bra! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en moppeee:O:)?

2009-05-23 @ 17:17:04
Postat av: martina

yessir ;)

2009-05-23 @ 17:43:18
Postat av: Anonym

OOOOOOHHA VAAD NIICEE:D

me want:(

2009-05-24 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0