andra utbildningsdagen

heeej snuttar :D gud jag är så trött nu och sanna ska dra med mig till donken i medis till hennes killkompis, vi ska chilla där och äta. måste hem vid 11 måste duscha och så, ska ha nationellt prov i matte imorgonbitti. när jag kom till skolan imorse sa dom att vi inte hade nån engelska så vi började kl 1, fett jobbigt. men skönt att vi slipper engelskan hela veckan :D efter skolan åkte jag till jobbet och hade min andra utbildningsdag och det gick hur bra som helst. är fett roligt nu när man känner fler och alla är såå sköna :D fick stå i kassan själv idag och ta emot kunder och allt, va nervös men det va kul ändå. fick skjuts hem av johan en gammal kompis som också jobbar där. gick till sanna direkt. imorgon ska jag på min sista utbildningsdag, sen är jag ledig därifrån till söndag. nu ska jag vänta på att sanna ska bli klar sen drar vi till donken.
byyyyye fuckers! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0