banan

ooooooooooooouuf vad jag är trött! kom precis hem från jobbet har jobbat från 11 till 7. har gott jättebra faktiskt :D fick berömm! var lite nyttig idag när jag åt lunch, tog en sallad, en vatten och en juice ;) men kan ju inte äta hamburgare varje gång! och så kom lilla kaany och hälsa på mig också, så satt ute med honom när han åt. fett kul :) och så lära jag känna dom på jobbet mkt bättre idag, vi hade fett kul. mina små bananer :p haha! det är hur min dag har sett hur hittills. nu ska jag in i en dusch sen ska jag fixa mig och åka till rhick :) börjar halv 10 imorgon och slutar vid 2 då ska jag träffa sanna så ska vi åka moppe :D ruuuuligt! men nu ska jag rulla från datan. ha en skön kväll :) peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0