busy day

såååååååååååå nu var den sista utbildningsdagen klar! det gick bra idag, men det va jäävligt stressigt, dom sa att dom inte hade haft så mycket kunder på jätte länge. vilken otur för mig, menmen :p mina sötnosar sandra och angelika kom och hälsa på också, tack :D synd bara att jag inte stog i kassan då. nu är jag helt slut.. ska hoppa in i en dusch sen fixa massa saker, har inte haft tid i veckan så nu måste jag städa rummet lite och sen ska jag måla naglarna för det har jag inte fått ha när jag har jobbat :p imorgon börjar jag 10:20 för vi har ingen första lektion, fett skööönt! men nu ska jag lufta min feta rumpa till duschen, kanske skriver senare annars imorgon. puss, byee :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0