eyes can never lie

igår hade jag en trevlig kväll med sanna, gick över till henne på kvällen och vi chillade och pratade om massa sen sov jag över där :) hade 20 min på mig att göra mig iordning imorse, fyfan va stressad jag va! men jag hann ändå till BF provet :p det gick bra faktiskt. det har varit lugnt i skolan, men vi gjorde dom sista hälsoprojekten idag och en va leka burken i fruktparken vid trekanten, fett kul det va :p slutade vid 20 i 4 efter matten och då åkte jag till tc och köpte en plupp till min piercing sen åkte jag till sanna och va med henne tills nu. Jag älskar dig sanna, vi hade alltid så kul tillsammans :) och på fredag ska vi ha rooooligast! längtar hjärtat <3 har precis duschat så nu ska jag måla naglnar och fixa tills imorgon sen ska jag sova för jag börjar tidigt imorgon, halv 9. hoppas ni har haft en bra dag :)

puss & kram



youyouyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0