FÄRGAR HÅRET!

hehe nu håller jag och sanna på att färga håret, jag har precis färgat håret lite ljusbrunt och ba jämnat till det, blev faktiskt bra :) sen ska jag lägga blonda slingor i det. hoppas det blir bra :) sanna har precis blivit grönhårig, haha! hon ska ju färga det brunt och nu först blev det lite grön men hon ska ta en mörkbrun färg över så det blir säkert skit bra, sen ska hon också göra blonda slingor på det. ouf va snygga vi kmr bli :D sen ska vi äta pizza, muuuumms! kanske tar en sväng på moppen sen om vi hinner för jag ska va barnvakt vid halv 6. igår hade vi en fett mysig kväll, vi åt godis och kollade på massa filmer :) nu ska jag taggish, skriver nog imorgon! PUUUUUSSS PÅ KNÄT! haha

såhär ser mitt hår ut nu:


hej, jag är röd efter solningen igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0