filmkväll med sandra ikväll

nu har jag bestämt mig för att bli nyttigt igen, har ätit så mkt onyttigt nu så jag mår illa. men ska äta godis ikväll för ska kolla på film med sandra hemma hos mig, fett mysigt :) men det är sista gånger jag äter nått fettigt på läääänge! visst jag jobbar ju på donken men ska bara äta sallad och frukt och bara dricka vatten :) det blir perfa! rhick ringde nyss, dom är ju påväg till gbg. han lura mig att deras kompis rasmus hade dött i en bilolycka och att dom va påväg hem :O han han lät fett dryg när han sa det plus att alla satt och asgarva i bakgrunden, så jag trodde inte på han. tur att det inte va sant!! nu har jag precis duschat och satt på mina mina mjukiskläder (a) ska möta sandra vid 6 vid vivo och köpa godis sen ska vi bara ta det lugnt hos mig, kolla på film och så sen ska hon sova här :) BÄÄSTA!

kramis



Jag älskar dig sandra andersson, så jävla grovt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0