första utbildningsdagen

idag har jag min första utbildningsdag på donken i skanstull och det gick jättebra :D är fett glad nu! först när jag kom dit va tjejen som skulle utbilda mig upptagen, så jag fick vänta i personalrummet ett tag och medans kollade jag och 2 till på house. alla va jätte trevliga som jobbade där, dom hälsa och sa att dom tyckte det skulle bli kul att jag ska börja där. kände fett skönt :) när tjejen som skulle utbilda mig kom så gick vi och bytte om sen visade hon mig runt överallt och sa hur allt fungera, sen stog vi i en kassa och jag fick hjälpa till och hämta saker och så, det gick så bra så hon lät mig göra allt och när jag kunde det mesta blev det kul :p sen fick jag gå ut och servera till några och typ kolla runt så allt va rent. efter allt jag gjorde blev jag fett trött och hungrig, hur fan ska jag palla sen när jag ska börja jobba typ 8 timmar? knas! men det va kul iaf och det blev mkt bättre när alla va så söta och trevliga mot mig, t.o.m gästerna ba: lycka till! så jag är nöjd :) imorgon ska jag dit vid 5 och göra samma saker fast kl 5. börjar skolan imorgon kl 20 i 11 så har sovmorgon iaf, sen slutar vid halv 4 då ska jag typ va med anni ett tag. men nu ska jag hoppa in i en dusch sen ska jag sova lite senare, så skriver inte mer ikväll. sovgott allihoppa, godnatt! pusssss




Kommentarer
Postat av: Lloyd

hahah sötis ;) <33

2009-05-12 @ 09:20:27
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg/
Postat av: martina

hihi älskade bror :) <3

2009-05-12 @ 21:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0