fredag och jag är ledig

heeej :D hade ni alla kul igår på valborg? såg ni nån brasa?
själv va min kväll ganska fuckad, men det va kul ändå. jag och annika va hemma hos mig, lyssna på massa musik och drack lite, tog massa kort och spelade in fett sjuka videos. tyvärr så försvann annikas kamera :/ hoppas hon får tillbaka den. vi kom ut ganska tidigt, vid 8 tiden och då var vi en snabbis i dalen och hälsade på milko, men pallade va kvar där så vi drog till stan. vi tänkte dra till rålis men det va så himla kallt ute så vi stanna i medis och chillade inne på donken, och tro mig vi va där typ 3 timmar. det va kul för vi träffa massa roligt folk som vi snackade med och några som jobba där också, fett trevliga :) vi fick gratis mat också, va så himla hungrig. jag skulle va kvar i stan till 4 för skulle möta en kompis i östermalm då, men så blev det inte. annika försvann iväg och jag mötte upp souhayl och onur och vi åkte hem till souhayls bror i globen och där somna jag. åkte hem vid 10 imorse för jag ville hem och sola :p ojojoj vad det h'nde mkt saker igår under kvällen.. menmen ska duscha nu sen gå ut och lägga mig i solen sen ska jag träffa annika och roggan i stan, vi ska typ kolla på nån reggae festival :)
skriver sen! puss





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0