fun weekend

alå :D allt bra?
det har varit en lång och skön helg. i förrgår mötte jag min sötnos shirin i gullmars och hennes kompis i slussen sen åkte vi till rålis. det va fett mysigt, vi satt där och grillade med massa sköna folk och pratade och lyssnade på musik. alla va jätte söta och snälla och en tjej hade med sig sin hundvalp som va sååå söt, jag dog. värsta raggningsmagneten också, alla ba naaaw hela tiden. jag ba: jag lånar hunden asså! vi va kvar där ett tag och träffade på massa skojiga folk ;) ojojoj vi bjöd på lite korvar också till några killar som vi kände, och ni ska ba veta vad vi hade gjort med dom haha. vi dog av garv! lyckad kväll :) thanks girls <3 har varit hos rhick också och kollat på film och så, åkte därifrån igår och mötte annika, hennes syrra och deras hund cherrie i skanstull. dom hade med sig en grill och massa grillspett och dricka, så vi satte oss i vitabergsparken och grillade, fyfan va kaos det va. brödet brann upp och massa annat hände, men det är ju så när man lever vildmarksliv :p fråga annika om ni vill veta mer, hon är expert på sånt! det va fett chill och vi tog lite sköna bilder. senare åkte jag till mig och annika träffa en kompis sen möttes vi upp och nu är vi hos henne, ska sova här. börjar typ 1 imorgon så :) och annikas mamma har nyss fått en jättesöt bebis! men hon sover nu tyvärr :p men nu ska jag hjälpa anni att städa och sen ska vi chilla. pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0