haha galen dag

gokväll :) nu sitter jag här med sannis. har varit med henne hela dan typ. igår sov jag hos rhick, han kom hem typ vid 12 från gbg och imorse pallade jag verkligen inte gå till skolan så stannade där. åkte därifrån vid halv 3 och då åkte rhick med mig till skanstull. jag mötte sanna i hökis så åkte vi till farsta och kollade på lite saker och så köpte vi finaste armbanden som blev våra kompisarmband :) sen åt vi ute vid fontänerna, skit mysigt! vi matade massa fåglar också och dom blev helt galna, speciellt måsarna och en bajsa på min sko! fucking äckligt! efter farsta åkte vi till pappas garage och tog moppen. vi åkte först till huddinge så tog ett tag sen chillade vi där ett tag och sen när vi skulle åka hem blev det värsta projektet. haha! vi tog fel väg och kom till fruängen. fyfan va hemskt det va, men det va roligt ändå för vi träffa på massa roliga människor när vi fråga efter vägen och vi åkte fel typ 100 gånger. skit kul :p tillslut kom vi till gubbängen och då åkte vi till dalen för det finns en skitroligt väg vid fotbollsplanen som är helt guppig. asså oouf vi garva ihjäl oss och vi åkte fram och tillbaka 1000 gånger och så var det en kille som joggade på samma väg och varje gång vi kom så kom han från andra hållet och vi dog av garv! han tyckte säkert vi va dumma i huvvet :p men det va fett kul. behöver inte gå på grönan igen asså :p efter vi hade åkt moppe drog vi hem till mig och åt lite sen har vi bara chillat. är fett trötta nu :/ får se om jag pallar gå till skolan imorgon, jag måste egentligen.. jaja godnatt på er. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0