happy friday :D

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D åh är på fett bra humör, har varit det hela dan! skolan va chill, föst va vi på flyktingspel på röda korset det va fett kul och sen va vi i skolan och åt sen va det musik i typ 2 timmar och då fick vi öva i mikrofon tills avslutningen. när vi slutade chillade jag med ousman ett tag sen mötte jag sanna i gullmars och vi åkte hem till mig. nu är hon i duschen och innan det åt vi middag, grillat kött och klyftpotatis, skitgott! väntar på att få duscha sen ska vi fixa oss inför kvällen, vi ska va så seeexiga tro mig ;D har inget speciellt planerat än, men det händer alltid nått kul. kanske åker till jakan och träffa några där sen får vi se. hoppas det blir en lyckad kvar för oss och för er alla andra :)
PUUUUUUSSSSSSSSSSS!



grovt gammal bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0