härligt!

heeeeeeeeeeeeeejsan :D allt bra med er?
själv är jag på toppen humör! det gick fett bra på jobbet idag. var lite seg i början men sen gick det hur bra som helst :) fick t.o.m dricks från en kille (a) hihi. jag trivs verkligen där, träffade några tjejer där idag som jag aldrig har träffat och dom va fett snälla. det känns bra :) fick sluta tidigare också, fett skönt! vet inte än när jag ska jobba, ska ta reda på det på tisdag efter skolan. ikväll ska jag nog bara chilla hemma tror jag, fast jag är fett rastlös. vi får se :p måste egentligen plugga de är de.. ska försöka iaf. ska redovisa imorgon och lämna in en rapport på tisdag som jag inte ens har börjat med :/ lyckat.. så nu hade jag inget mer och skriver, eller juste såg ni på eurovision song contest 2009 igår? fett söt kille som vann, Alexander Rybak från norge :) och låter va faktist rätt bra! hääääärligt :D skriver kanske sen!

ha en bra kväll, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0