imorgon blir det ny hårfärg

hej igen! nu har jag och sannat solat hela dagen och blivit lite bruna. så jävla skönt! sen fick vi för oss att färga håret så då gick vi först förbi frissan och beställde tid till sanna att klippa sig, sen åkte vi till farsta en snabbis och köpte hårfärger. shiet det va projekt och komma på hur jag skulle färga för ingen kunde typ hjälpa mig men tillslut kom vi på en egen lösning och vi får se hur det blir :p vi köpte samma färger jag och sanna och vi ska färga på varann imorgon, shiet va nervös jag är. det är typ brunt med blonda slingor. hoppas det blir bra! nu ska jag in i en dusch sen måste jag städa mitt stökiga rum. ska va hemma imorgon också eftersom vi ska ha didaktus kampen och det pallar jag inte med, så vi får hoppas att det blir soligt så jag kan sccteeka ute imorgon också. haha jag bad till gud igår och han lyssnade så jag ska göra det idag också :D HEJDÅ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0